Zamiast reklam kampania wyborcza

Od niedawna w okolicach hotelu Riviera na ulicy Wrocławskiej, jak i od strony drogi krajowej numer 5 przy komisie samochodowym w Prusicach stoją nietypowe banery. Są one niewątpliwie elementami przypominającymi nam, że w tym roku odbędą się wybory samorządowe.

Nie są to z pewnością typowe banery reklamowe, jakie w tym miejscu zazwyczaj stały.  Na banerach możemy przeczytać  następującą treść  "CZAS NA ZMIANY to TY decydujesz o tym jak będzie wyglądała Twoja gmina przez następne 4 lata! Wybierz nowego burmistrza". Duży czerwony napis „CZAS NA ZMIANY” rzuca się w oczy nawet z dalszej odległości.

Zawartość daje do myślenia i zachęca do wzięcia udziału w najbliższych wyborach samorządowych. Redakcja Prusice24.pl na chwile obecną nie posiada informacji, kto jest autorem owych banerów. Biorąc pod uwagę treść może to być dzieło któregoś z komitetów wybiorczych potencjalnych kandydatów, ale również anonimowych ludzi niezaangażowanych w jakąkolwiek politykę, którzy w ten  sposób chcą zwrócić uwagę na konieczność dokonania zmian w naszej gminie ale którzy jednocześnie nie ujawniają się z obawy przed represjami ze strony obecnego Burmistrza. A ten szkodzić nieprzychylnym jemu mieszkańcom naszej gminy nie wątpliwie lubi, dobrym przykładem może być sytuacja Pana Podrygajły (kliknij tutaj aby przeczytać artykuł).
W  całej Polsce mamy demokrację i wolność słowa. Natomiast w naszej gminie możemy zauważyć praktyki rodem z  PRLu i chorego na władzę Cara na tronie, który robi wszystko co się da, aby utrzymać się przy władzy.

Istnieje wielkie prawdopodobieństwo, że autorzy banerów mają wiele wspólnego z profilem o podobnej treści i przesłaniu na portalu nasza-klasa.pl(kliknij tutaj aby zobaczyć profil).  Do profilu jest zapisanych ponad pół tysiąca użytkowników portalu nasza-klasa.pl, którzy są mieszkańcami naszej gminy. Liczba ludzi podpisujących się pod idee zmian w naszej gminie, a mianowicie zmiany Burmistrza robi wrażenie i pokazuję, że nie mamy do czynienia  z przepychankami polityków tylko z mobilizacją samych mieszkańców, którzy po 16 latach rządów obecnego Burmistrza mają najwyraźniej już dość zarówno jego. jak i  podziałów, których jest autorem.  Dodając do tego różnicę między aktywnym rozwojem innych gmin w naszym regionie, a zacofaniem u nas, hasło „Czas na zmiany” wydaje się być jak najbardziej na miejscu.

Ocena artykułu: 6.9/10 (55 głosów)


Artykuł opublikowano Piątek, 03.09.2010, 15:03 | Czytano 5938 razy | Aktualizacja 23.11.2010, 15:22         Udostępnij na swoim Facebooku

czas na zmiany popieram 03-09-2010, 16:16
jak w temacie
Fajny 03-09-2010, 18:28
UuUuu :D To mi się podoba :)
dziks 03-09-2010, 18:42
Nie rżnijcie głupa, dobrze wiecie kto stoi za tymi banerami.
dupa 03-09-2010, 22:28
Widac kto gra feir ;D Ha ha ha... nBANDEROWICZ musi odejsc
kosmos 04-09-2010, 10:17
Po pierwsze nie BANDEROWICZ, tylko BANDROWICZ. Po drugie wszyscy grają feir oprócz zakłamanego burmistrza, który nie umie nic pokazać tylko na każdym kroku kłamie.
twoja stara 04-09-2010, 10:23
nawet jeśli jest to inicjatywa Bandrowicza to co jest nie fair w kampanii bilbordowej? Tak właśnie powinna wyglądać kampania, ludzie muszą wiedzieć co każdy z kandydatów ma do zaoferowania. Oczywiście hurkot grał fair jak nasłał policje na nie przychylnego mu podrygajłe, grał również fair jak pozbył się żony Bandrowicza z urzędu.
ehnaton do dupy 04-09-2010, 10:28
Pamiętaj jelonku gdzie wiszą te banery - w Prusicach-czyli że tam też nie chcą Hurkota a nick masz odpowiedni do swoich przekonań.Dupku
adam 04-09-2010, 18:24
Znam Bandrowicza i wiem co ON wyprawia w Starostwie Powiatowym razem z Adachem i Brodalą! Trzeba zrobić wszystko (oczywiście w granicach prawa) by Ci Panowie już nigdy więcej nie rządzili! n
123 04-09-2010, 18:43
Żona Bandrowicza odeszła sama z pracy w urzędzie, na cieplejszą posadę we Wrocławiu.
ehnaton do adama 04-09-2010, 21:41
Adam co takiego wyprawia Bandrowicz i Adach w Starostwie napisz bo wszyscy są ciekawi. Tylko nie kłam tak jak twój Master
do 123 04-09-2010, 22:07
Z tego co słyszałem to jego żona odeszła bo H. wywierał na nią naciski... co mnie specjalnie nie dziwi... chce pewnie tym stanowiskiem kupić kogoś przed wyborami... A Gmina straciła jednego z najlepszych pracowników... spytajcie sami...
do 123 04-09-2010, 22:53
Pani Bandrowicz, sama odeszła bo miała dość pana burmistrza i tego, jak on wywiera naciski na nią. Tylko szkoda, że gmina straciła naprawdę jednego z lepszych pracowników. Jak widać trudno też znaleźć zastępce na to stanowisko, gdyż po raz trzeci ogłoszono nabór pracowników. Miejmy nadzieję, że przez to jak Hurkot traktuje ludzi nie odejdzie więcej osób, bo na tym niestety traci nasza gmina, gdyż jemu nie zależy na niczym i na nikim, jak tylko na samym sobie
kamuś 04-09-2010, 23:28
hahaha. Proszę macie Bandrowicza hahahahhaahah.On nie moze zostać burmistrzem. Jak zostanie, to w Prusicach nie bedzie nic a w Skokowej dużo bardzo dużo. Nie głosować na niego !!!
JohnyWalker 05-09-2010, 00:49
Jak już poruszamy temat żonki Bandrowicza to proszę nie zapominać, że te dotacje, którymi szczyci się Pan Burmistrz to w dużej mierze właśnie jej zasługa. A teraz jej już w urzędzie nie ma i realizacja wszystkich inwestycji z dotacji jest poważnie zagrożona z powodu opóźnień. A chętnych żeby ją zastąpić tak jak ktoś już tutaj napisał nie widać.
do JohnyWalker 05-09-2010, 00:57
No właśnie to zasługa Pani Emilii, a nie burmistrza, który tak naprawdę wszystko sobie przypisywał, a o pracownikach nawet nic nie wspominał, nawet ich nie wymieniał, a gdyby nie oni to on by nic nie zdobył, taka jest szczera prawda, która tak Panie Burmistrzu boli, co właśnie widać, bo mało kto chce z Panem pracować. Tak dalej, to wszystkich Pan straci. Naprawdę potrzeba zmian, potrzeba nowego burmistrza.
Fajny 05-09-2010, 00:59
kamuś jakoś w Żmigrodzie jest Burmistrz ze Skokowej i nie widzę aby przenosił on Żmigrodzki urząd do Skokowej ani Skokową do tamtej gminy. Zresztą widać, że nie masz argumentów i piszesz to co ktoś Ci każe pisać. Według naszego Burmistrza to na pewno nie może zostać Burmistrzem Bandrowicz bo wtedy wyjdą na jaw wszystkie jego przekręty jakie robił w ciągu 16 lat panowania w naszej gminie. A za to się idzie do więzienia więc nie dziwią mnie teksty pachołków Pana Burmistrza, którzy mówią "On nie może zostać, nie głosujcie na niego" itd. bo argumentów tak naprawdę innych Pan Burmistrz nie ma. Co najwyżej może robić to co mu wychodzi najlepiej - czyli oszukiwać ludzi i przedstawiać Bandrowicza jako zupełnie innego człowieka nim jest w rzeczywistości.
Emil 05-09-2010, 01:02
Dzieci spać a nie o 1 w nocy bierzecie się za takie dyskusje :D
ehnaton do kamuś 05-09-2010, 12:11
Kamuś przestań ludziom ciemnotę wciskać.Przez 16 lat miałeś burmistrza z Prusic i co takiego w masz w tej swojej wsi co to została miastem aby Hurkot mógł dalej być na stołku.Nic, szkołę za kredyt -pomnik Jana H który jest nie trafiony bo już dziś nie ma pieniędzy na jej utrzymanie.Pamiętaj że Prusice to nie pępek świata i potrzeby ma dokładnie takie same jak inne miejscowości np:Kaszyce .Wszemirów Strupina i inne .
obserwator 05-09-2010, 12:46
Obserwuję od jakiegoś czasu rozwój poszczególnych gmin w Powiecie Trzebnickim. Niech nikt z Prusic i Gminy Prusice się nie obrazi, ale jednoznacznie stwierdzam, że u Was dzieje się najmniej w każdej dziedzinie życia. Rozwój infrastruktury, nowe inwestycje, rewitalizacja miejscowości i wsi, kultura, turystyka. To na czym powinno się robić pieniądze, aby poprawić jakość życia mieszkańców jest totalnie zaniedbana. Jeśli chodzi o zmiany w Waszej Gminie to są one z pewnością konieczne. Jan Hurkot najprawdopodobniej zatracił już kontakt z rzeczywistością. Nie rozumie na czym polega sprawowanie tak ważnego i odpowiedzialnego urzędu. Nie ma pojęcia co znaczy służebność wobec społeczności mieszkającej na terenie objętym jego władaniem. Za grosz w nim pokory - nie mówiąc już o jakimkolwiek zastanowieniu się nad umiejętnościami sprawowania władzy. Czy Prusice zdobyły jakąkolwiek nagrodę ogólnopolską? Spójrzcie na Żmigród - nie jest to bogata gmina a jak potrafi się zaprezentować Polsce choćby w ostatnim konkursie "Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich". Właśnie chodzi o to, żeby Gmina Prusice zaistniała jako miejsce warte inwestycji i odwiedzin turystów. Sam nie jestem do końca zwolennikiem obecnego wicestarosty Igora Bandrowicza, ale jestem przekonany, że ze swoim wigorem jest w stanie wiele zmienić w Gminie Prusice. Prawdopodobnie można zaryzykować stwierdzenie, że należy mu się kredyt zaufania, który po 4 latach można zweryfikować. Jedno jest pewne - zmiany w Waszej Gminie są konieczne, bo zostaniecie daleko w tyle za innymi gminami i staniecie się Białorusią Powiatu Trzebnickiego. Pozdrawiam, mieszkaniec Trzebnicy.
krystian 05-09-2010, 15:07
Bardzo fajny portal! Ja uważam, że Burmistrz Jan Hurkot jest dobrym burmistrzem! Szkoda, że Bandrowicz zmienił zdanie bo jak GO wybierali na wice staroste a to właśnie dzięki burmistrzowi Hurkotowi (to ON sprawił, że Bandrowicz został starostą) wtedy nie krytykował burmistrza! Dopiero teraz gdy Jemu i Adachowi pali się grunt pod nogami (najgorsi starostowie w historii samorządu) to nagle rządy burmistrza Prusic i Trzebnicy im nie odpowiadają! Bandrowicz i Adach to demagodzy i "manipulatorzy" polityczni! By się utrzymać na "garnuszku" samorządu zrobią wszystko! Dla nich nie liczy się lojalność, przyjaźń itp. Liczy się władza i kasa!
larsson 05-09-2010, 16:47
czytam te komentarze i tylko jedna myśl mi przychodzi do głowy, że wszyscy począwszy od autorów tej strony a skończywszy na osobach zostawiających tu swoje wypociny, to wszyscy chyba jesteści PRZYDUPASAMI pana który pragnie być nowym burmistrzem. czy WY WSZYSCY myślicie że po zmianie burmistrza, wasze marne życie odmieni się o 360 stopni!!!! spójrzcie na siebie, na swoje życie prywatne i zawodowe, czy WY WSZYSCY jesteście tak zajebiści, że nie macie sobie nic do zarzucenia????
do larssona 05-09-2010, 19:45
oby nie zmieniło się o 360 stopni, bo wtedy będziesz w punkcie wyjścia, przemyśl lepiej to co chcesz napisac następnym razem
Lubię czytać 05-09-2010, 21:55
He he,czy Wy musicie się tak kłócić?? To zaczyna sie robić śmieszne :D
JohnyWalker 06-09-2010, 00:09
Bandrowicz został Wicestarostą bo miał najwięcej głosów i jako jedyny miał wyższe wykształcenie.
lolo 06-09-2010, 07:57
krystianie po pierwsze bandrowicza do powiatu wybrali WYBORCY a nie hurkot! po drugie startował on z listy PO, a na vicestaroste wybrała go koalicja radnych powiatowych PO i PiS. hurkot jak wiemy jest z SLD i nie miał na to zadnego wpływy gdyż PO i PiS nie chce i nie chciało mieć nic wspłnego z SLD a tym bardziej z hurkotem!! po trzecie podaj fakty!! dlaczego bandrowicz i adach są najgorsi w starostwie w historii samorządu? z tego co wiem, zrealizowali oni najwiecej jak do tej pory w historii starostwa trzebnickiego inwestycji (drogi, obiekty sportowe, szkoły, służba zdrowia, itp.)( http://www.powiat.trzebnica.pl/index.php?did=20060206145437&id=art&iid=20090406115045 ) i to są fakty. oczywiscie napewno nie odpiszesz mi na mojego posta, ponieważ brakuje Ci argumentów.
prowokator 06-09-2010, 09:30
rnLarson ma racje nasze zycie nie odmieni sie o 360 stopni, ale jest szansa, ze prusice wogule zaczna sie zmieniiac. Z obecnym burmisttrzem nic wiecej juz nie osiagniemy, takie sa fakty, dobrym przykladem jest trzebnica gdzie zmiana burmistrza jest widoczna golym okem. Wypowiedzi takich ludzi jak larson swiadcza tylko o tym ze w prusicach ludzie nie wierza ze cos sie moze zmienic, miasto popadlo w marazm w kazdej dziedzinie zycia, tylko ktos nowy moze sprawic ze bedziemy sie rozwijac jak inni. Nie podoba mi sie, ze nie ktorzy obrazaja Bandrowicza tylko za to ze prezentuje odmienne poglady od hurkota, facet ma inny pomysl na ta gmine i warto go wysluchac, a ponadto Bandrowicz nie jest kojarzony z jakimis nie jasnymi interesami, dzialkami itd. Za to ma u mnie ogromnego plusa, dlatego czas skonczyc z ta zenujaca prywata. P.S. Zwolennicy hurkota blagam napiszcie cos konkretnego, jakiegos argumenty przemawiajace za obecnym burmistrzem bo bicie piany ktore prezentujecie nikogo juz nie przekonujernrn
Prusiczanka 06-09-2010, 10:26
Polityka to żywioł, ale nie walczmy ze sobą jak zwierzęta. Żeby się jej nauczyć, trzeba po prostu ją przeżywać. Pozwólmy sobie pomóc i niech pokieruje nami fachowiec z doświadczeniem. Ambicje burmistrzowskie ma wielu z nas, nawet ja :), ale przyznajmy rację temu, który wie najwięcej. Bo nie sztuka zostać wybranym.
Kelner 06-09-2010, 11:06
Zgadzam sie z prusiczanka, nie pzwolmy sprowadzic tej kampani do jadki jaka fundowano nam dotychczas, tak na prawde to my decydujemy o tym kto bedzie rzadzil ta gmina dlatego wybierzmy dobrze. Moim zdaniem burmistrz pownien byc bardziej menagerem niz politykiem, na najnizszym szczeblu samorzadu bardziej przyda sie wiedza i kompetencje bo to da wymierne korzysci mieszkancom, polityka to kwestia jednak drugorzedna
obserwer 06-09-2010, 13:29
Ten szrot na którym stoją te banery to też kampania?Właściciel terenu to pisany wiceburmistrz.Postawmy na uczciwość i prawdę !
prawda boli 06-09-2010, 14:43
siejesz falszywa propagande, jak oczekujesz prawdy i uczciwosci to sam stosuj te zasady. Podaj konkrety, a nie probujesz tylko mieszac. Ponadto teraz masz wice z wroclawia i nikt jakos krzyku nie podnosi, ze cos zlego sie dzieje. Jak ktos sie nadaje to moze byc z poza terenu prusic a nawet gminy.rnrn
kelner 06-09-2010, 14:52
To, ze na terenie prywatnego przedsiebiorcy pojawily sie bilbordy w zwiazku ze zblizajaca sie kampania nie oznacza ze ma on pelnic jakakolwiek funkcje, przeciez powieszchnia moze zwyczajnie byc wynajeta, poza tym, zeby byc wiceburmistrzem, sekretarzem czy kierownikiem trzeba spelnic warunki okreslone w przepisach, chodzi przedewszystkim o wyksztalcenie.
Prusiczanka 06-09-2010, 15:47
Z niepisanych źródeł wiadomo, że właściciel tego terenu również ma aspiracje do fotela burmistrza. Ja osobiście jestem przeciwniczką takich zagrywek. Jeżeli faktycznie pan X chce kandydować, to powiedzcie sami, po co uprawia taką kampanię? Nie lepiej byłoby przedstawić swój wizerunek?
winston 06-09-2010, 16:32
Zamieszam Wam w głowach. A zastanawialiście się dlaczego zawsze nasz jaśnie panujący car miał zastępcę nie z terenu gminy prusice?? Najpierw pitbul przybylski a teraz słodko pierdząca rusionowa? Ponieważ nie chciał sobie robić konkurencji...
larsson 06-09-2010, 19:08
zgadzam się z Prusiczanką, może kandydaci na burmistrza, w tym także pan Bandrowicz przedstawili by swoje programy wyborcze i to co chcą zrobić dla gminy. to że ktoś ma wyższe wykształcenie to nie jest argument na to że będzie dobrym burmistrzem!!!rndo zwolenników pana Bandrowicza: chciałbym aby ktoś przypomniał, dzięki komu pan Bandrowicz zaistniał w polityce i co robił przed pracą w gminie Prusice???
Ehnaton do Prusiczanki 06-09-2010, 22:39
Nie sądzę aby właściciel tego terenu chciał startować na burmistrza.Raczej ma czego pilnować we własnych interesach.Choć patrząc na to jak zarządza swoim biznesem pewnie byłby świetnym managerem naszej Gminy.
do larsona 07-09-2010, 08:09
To dla ciebie jest wazniejsze kto dzieki komu zaistnial w polityce czy to co maja do zaoferowania poszczegolni kandydaci? Idac tym tropem chlopie powiem ci tak, 16 lat temu wojta wybierala rada gminy i gdyby nie to, to hurkot nie bylby wojtem bo na terenie gminy nikt by go nie znal. Dzisiaj owczesni radni moga powiedziec ze wylansowali hurkota a on ich oszukal, ale nie o to w tym wszystkim chodzi. Mamy po to co 4 lata wybory, zeby wybrac kogos innego jesli obecny burmistrz nie spelnia naszych oczekiwan. Mam wrazenie, ze hurkotowi brakuje argumentow bo ciagle slysze jak on kogos wylansowal, niech pamieta o tym, ze on sam tez zostal wybrany przez ludzi(czesc glosow kupil za flaszki i takie tam), dostal kredyt zaufania, ma sprzyjajaca rade i nie wykorzystal tego, nie ch burmistrz powie jak to jest, ze rada mu sprzyja a w gminie dalej dziadostwo? A moze to wina bandrowicza? nie dajmy sie poraz kolejny okiwac
od larssona do kogoś 07-09-2010, 18:57
własnie chciałbym wiedzieć co mają do zaoferowania poszczególni kandydaci, może ty wiesz bo ja nie a chciałbym wiedzieć??? jeżeli obecny burmistrz nie spełnia twoich oczekiwań, to napisz co ty oczekujesz od burmistrza???
grand 07-09-2010, 22:06
Gadanie :) Skokowa to jeden wielki przekręt. Dla skokowy każdy działanie ze strony Prusic to przekręty... Byle jaka osoba z Prusic, jest zła. Chcą dać swojego burmistrza by im było lepiej. Moim zdaniem Bandrowicz nie nadaje się na burmistrza. To jest przydupas i lizus. Każdemu wejdzie w dupę by być jak naj wyżej. Ja będę głosował dalej na Jana Hurkota. :) I myślę że wy też zmądrzejecie i pójdziecie na niego głosować . Pozdrawiam :)
ehnaton do granda 08-09-2010, 00:14
Nie ze strony Prusic Tylko ze strony Hurkota.A Skokowa nie ma nic do tego.Kto mówi że ludzie z Prusic są źli.Stary powtarzasz cały czas to samo o podziałach których nie ma.Pamiętaj ośle że w samych Prusicach twojego burmistrza połowa nie znosi czy oni też są za Skokową.Podaj choć trzy argumenty które pokazują wyższość pana Hurkota nad panem Bandrowiczem.Pewnie nie podasz i będziesz w kółko mówił o Prusicach i Skokowej
SybesRządzi 08-09-2010, 00:20
W SKOKOWEJ żyje się tak samo jak w każdej innej miejscowości w naszej gminie i tak samo jak w Prusicach. Nie ma co dzielić naszej gminy bo prawdę jest taka, że dzieję się źle w całej gminie. Nawet mówienie, że Hurkot jest burmistrzem proPrusickim jest nieprawidłowe bo w Prusicach jest taka sama bieda jak w całej naszej gminie. Z tego powodu trzeba dać szanse wykazać się komuś innemu, dla mnie może to być ktokolwiek byleby nastąpiła zmiana na stanowisku Burmistrza po tych szesnastu latach. Zauważcie, że większość ludzi, którzy w przeszłości popierali Hurkota już z nim nie są albo tylko czekają na rozmowę z pozostałymi kandydatami aby się od niego odłączyć, chociaż nieoficjalnie. To nie jest przypadek i to świadczy o tym w jakim kierunku ten człowiek się stacza. Bo z dnia na dzień wpada w większą chorobę władzy i paranoje. A gdyby Bandrowicz był taki jak mówisz, to nie kandydował by na burmistrza, a z tego co ludzie mówią to ma kandydować.
ehnaton 08-09-2010, 00:35
SybesRządzi ma rację.Pan Hurkot cały czas twierdzi że jest wielkim sportowcem i całym sercem jest za orłem Prusice tym czasem piłkarze nie mają gdzie się wykąpać a szatnia jest śmierdząca i zawilgocona.Teraz tuż przed wyborami sypną kasą ale po chwili wydał ją na piłkarzy z Wrocławia a drużyna dalej się nie rozwija.Przez 16 lat facet nic nie zrobił nawet jego wielki pomnik czyli szkoła ma problemy.Pewnie za chwilę zakręcą grzejniki bo będzie sezon grzewczy a braknie na paliwo.Subwencja oświatowa się zmniejsza bo coraz więcej dzieci idzie do ościennych szkół ale nie gminy tylko powiatu.Jan H powinien już odejść czas najwyższy.nn
Ja 08-09-2010, 06:51
Słyszałam że na burmistrza ma też startować jakiś pan Domaradzki -lepiej powiedzcie kto to jest bo tego pana to już wcale nie kojarzę.I jeszcze jedno żeby coś się zminiło w naszej gminie nie wystarczy gadać ale trzeba wziąść udział w wyborach do czego szczerze namawiam wszystkie strony.21-listopada poprostu do urn wyborczych.
kelner do granda 08-09-2010, 07:41
a ja mysle, ze ludzie juz zmadrzeli i nie wybiora hurkota, dla mnie nie ma znaczenia skad bedzie nowy burmistrz i czy to bedzie Bandrowicz czy Domaradzki czy przyslowiowy Kowalski, wazne jaki maja program i jak chca rozwijac nasza gmine. Dajcie sobie spokoj z tym hurkotem, jego epoka skonczyla sie 20 lat temu, trzeba kogos nowego kto bedzie umial zburzyc mury ktore tyle lat budowal obecny burmistrz. Dzisiaj burmistrz ma byc dobrym menagerem a nie despota ktory wszysto uzaleznia od siebiernrn
larsson do kelnera 08-09-2010, 22:38
ciągle piszecie że wszyscy mają swoje programy wyborcze oprócz pana Hurkota, to może mi ktoś napisze jaki program wyborczy ma bandrowicz, bo narazie (tu zgadzam się z grandem) jego program polega na wchodzeniu wszystkim w dupe!!!!
JohnyWalker 09-09-2010, 00:35
Co Wy tak z tym wchodzeniem w dupe? jakiś kompleksik czy co? :) Stanięcie do rywalizacji z człowiekiem, który zachowuje się jak psychopata nie nazwałbym włażeniem w dupe czy tam lizustwem.
obserwer 09-09-2010, 10:23
Jakoś nie mogę znaleść moich komentarzy, no ale co robić cenzorzy działają! To pozwolę sobie na kolejny.Czy wy drodzy autorzy uważacie nas za debili. No jak możecie pisać że nie wiecie kto stoi za profilem o podobnej treści na naszej klasie .To te same osoby które odpowiadają za Prusice 24 .Panowie trochę szacunku dla czytelników
Redaktor Prusice24.pl 09-09-2010, 12:12
Proszę nie mylić pojęć i nie wprowadzać ludzi w błąd. Gazeta jak i Portal społeczności prusickiej Prusice24.pl jest legalnie zarejestrowanym w sądzie tytułem prasowym. Prusice24.pl porusza różne tematy a na łamach naszego serwisu wypowiadają się ludzie o różnych poglądach i nie ma w tym wypadku miejsca żadna cenzura. Natomiast profil na nk.pl co da się zauważyć powstał z inicjatywy ludzi, którzy widzą potrzebę zmiany burmistrza w naszej gminie.
ehnaton do larsona 09-09-2010, 17:51
Powinieneś trochę pomyśleć, oficjalna kampania wyborcza może ruszyć zdaje się dopiero 15 września i dopiero w tedy można publicznie zacząć mówić o programie i robić spotkania przedwyborcze.Serdecznie zapraszam w imieniu Wicestarosty Igora Bandrowicza na spokojną rozmowę twarzą w twarz w ramach spotkań które z pewnością odbędą się zaraz po ogłoszeniu ordynacji wyborczej.
larsson do ehnatona 09-09-2010, 22:20
spoko, poczekam do 15 września, tylko nie zapomnij mi napisać tego programu pana bandrowicza na stronie, bo na wiece wyborcze się nie wybieram!!!! (oczywiście jeżeli będziecie mieli jakikolwiek program) przypomne się po 15 września!!!
ehnaton do larsona 09-09-2010, 23:10
A co boisz się rzeczowej rozmowy czy Hurkota?
ehnaton do larsona 09-09-2010, 23:29
Widzę straszną nerwowość w twoich wypowiedziach.Tylko nie wiem dla czego bo nikt nie chce przecież twojej krzywdy.Nie masz się co irytować jeśli dla Ciebie Jan H jest lepszym kandydatem to po prostu zagłosuj na niego w wyborach.Ludzie którzy nie myślą o przyszłości swojej i innych tak właśnie zrobią.
larsson do ehnatona 10-09-2010, 23:19
ehnaton jeśli ty myślisz że bandrowicz lub inny kandydat myśli o twojej przyszłości to ty musisz być niezły placek, na jakim świeci ty żyjesz????? ja o swojej przyszłości już dawno pomyślałem sam i nie narzekam!!!!
ehnaton do larsona 11-09-2010, 22:54
Jasne ty jakiś straszny burak musisz być, pewnie u matki na garnuszku siedzisz a chwalisz się jak to Ci dobrze w życiu.I naucz się czytać ze zrozumieniem bo ja nie pisałem nic o tym że Kandydaci myślą o mojej przyszłości tylko o tym że przyszłość Gminy i jej mieszkańców zależy od tego kto wygra wybory a to zupełnie co innego.Ale nie dziwię się że nie rozumiesz co czytasz skoro obstajesz za Jankiem to świadczy o braku szarych komórek w twojej zacofanej główce-powiedz kto Cię spłodził to cię pomszcze!!!
obserwer do redaktora 14-09-2010, 11:19
No proszę napewno nie wie Pan Redaktor kto stoi za profilem na naszej klasie ? A z tymi tematami to różnie bywa . Jesteście zwykłą tubą wyborczą. Macie do tego prawo ,ale po co to udawanie . Troszkę profesjonalizmu Panowie.
chuck 14-09-2010, 12:58
Co widzisz złego w tym profilu? Założyli go zwolennicy zmiany burmistrza w prusicach i mają do tego prawo, nie widzę przeszkód żebyś jako jego zwolennik założył profil sympatyków h... Tylko mam wrażenie, że tych prawdziwych sympatyków będzie na prawdę garstka
ehnaton 14-09-2010, 21:23
Dobry pomysł załóżmy profil kto jest za panem Burmistrzem.Ale było by ciekawie.
wolny 14-09-2010, 22:26
Ma ktoś linka do tego profilu na NK w sprawie odwołania pana H
JohnyWalker 14-09-2010, 23:12
W treści artykułu go masz: http://nk.pl/#profile/31717869
ehnaton 16-09-2010, 22:10
ale był jeszcze taki profil coś tam "za odwołaniem Jana Hurkota" czy jakoś tak.Czy to jest ten profil tylko ze zmienioną nazwą?
SZKODA 18-09-2010, 13:31
Za kadencji pana burmistrza polikwidowano zakłady pracy.Młodzi ludzie albo powyjeżdżali lub tzw."gimelaże". Przejdzcie się po Prusicach-każdy zna ten widok (niektórym to w ogóle nie przeszkadza)pełno pijaczków już od rana,porozbijane butelki,śmieci-ogólnie wielki bród.
Ana 23-09-2010, 07:39
Pytanie dlaczego moje komentarze zostały usunięte.Zbyt dużo prawdy ???
mieszkaniec_gminy 11-10-2010, 06:21
Mam jedno małe pytanko odnośnie Krościny Wielkiej......nCo się dzieje z pieniążkami za imprezy organizowane w tutejszej świetlicy wiejskiej. Z tego co mi wiadomo od 2 lat tj. około 15 imprez do gminy nie została odprowadzona ani złotówka.
mieszkaniec_krościny 11-10-2010, 07:39
Zapraszam zatem do Krościny na zebranie wiejskie które to odbędzie się w ten Wtorek o godz. 18-stej.
drugi mieszkaniec krościny 11-10-2010, 20:37
Tak tak od ostatniego spotkania w Krościnie minęło tyle czasu że wszystko zostało wyprostowanen
master 12-10-2010, 07:39
Pewnie soltys z pseudoburmistrzem przygotowali metne wyjasninie z ktorego nic nie bedzie wynikac, tym sie powinna zajac prokuratura bo z tego co wiem to przypadek naglych wplat na konto gminy przez soltysow nie mial miejsca tylko w kroscinie. W innych miejscowosciach gdy mieszkancy zaczeli sie interesowac co sie dzieje z kasa za wynajem swietlic tez nagle soltys leci do banku wplacic 5 tys, przeciez to smierdzi przekretem na kilometr
do master 12-10-2010, 09:06
Mętny to jest twój komentarz z którego nic nie będzie wynikać, ponieważ nic podobnego nie miało miejsca! Dla zainteresowanych ten temat ma być poruszony dziś na owej świetlicy a prokurator to może zapukać do tego kto pociska te bzdury!!!
master 12-10-2010, 11:07
jesli nie mialo nic takiego miejsca to po co soltys wplacil te 5 tys? Nie wcisniesz teraz ludziom kitu, ze to nie prawda
mieszkaniec_krościny 12-10-2010, 11:33
Wierzysz we wszystko co gazeta Nowa napisze?
master 12-10-2010, 11:40
nie odpowiedziales na pytanie czy to prawda ze soltys wplacil 5 tys na konto gminy? Nie zaslaniaj sie gazeta i nie szukaj tematow zastepczych tylko pisz o faktach
mieszkaniec_krościny 12-10-2010, 13:43
Fakt jest taki że nic nie wpłacił!nn
marek 12-10-2010, 23:25
Na tym zebraniu miało się wyjaśnić co się działo z pieniedzmi za wynajem sali. Hurkot przywiózł pracowników, żeby mogli wyjasnic dokładnie ta sprawe. Jak się okazało nie potrafili wyjasnic jak powinno sie rozliczac wpłaty za wynajem sali, co więcej nie potrafili wyjaśnić ile gmina włozyła w sale, to jest jakas kpina, pseudoburmistrz zasłania sie pracownikami a sam nie pojecia o co w tym wszystkim chodzi. Czas skończyć z tą żenadą, skompromitował sie dzisiaj na całego, opowiada takie gnioty, że sie słuchać nie chce, mam nadzieje, że ten człowiek nie zostanie wybrany na burmistrz bo to bedzie hańba dla naszej gminy
KW 13-10-2010, 06:38
Do tego chwalił sie nie swoimi sukcesami, gość ma tupet, bo myśli, że ludzie to ciemna masa, która nie wie co sie dzieje, juz nie długo mu podziekujemy
mieszkaniec_krościny 13-10-2010, 07:52
Kpiną jest to co piszesz bo jakbyś umiała słuchać to nie było by tego komentarza!
Zdzich 13-10-2010, 09:34
Mieszkaniec-Krościny ja widzę, że Ty zagorzały fan Janka jesteś:D I czym tam jeszcze Ci oczy zmydlił no pochwal się:)
do mieszkaniec_krościny 13-10-2010, 16:43
kpiną jest to co zostało tam powiedziane.rnskoro posiadają tyko ksero niektórych faktur, bo oryginał jest w posiadaniu gminy - co zostało głośno i wyraźnie powiedziane na tym zebraniu, to w takim razie owa faktura jest wystawiona na gmine i to właśnie ten organ ją opłacił z pieniędzy przekazanych z budżetu. w takim razie jak możemy taką fakture wliczyć w rozliczenie rozchodu?rnrnco Ty na to? niktórzy potrafią słuchać i to bardzo uważnie.
Oszukany przez J.HURKOTA 13-10-2010, 18:18
Prawda jest taka że w Gminie Prusice jest już mało ludzi których J.Hurkot nie wykiwał lub skrzywdziłna ci ludzie mają rodziny znajomych itd.itp a to są potencjalne głosy !!!!nI widać że zdaje sobie z tego sprawę chodzi po Rynku pod rękę z Piotrem zwanym Ćućką i duma co począć a to już za późno panie Burmistrzu tu już niema kogo omamić nabajerować.n
Podpis (wymagany)
E-mail (wymagany)
Administrator i wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników w portalu Prusice24.pl. Informujemy, że komentarze nie mogą zawierać treści obraźliwych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i wszelkich innych, które mogą być sprzeczne z prawem, a także mających charakter reklamy. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia komentarzy (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Korzystanie z serwisu oznacza znajomość i akceptację regulaminu!

Popularne artykuły
temperatura: 4 °C
ciśnienie: 1013 hPa
prędkośc wiatru: 22 km/h
deszcz: 0.1 mm
śnieg: 0.0 mm
Pogoda w godzinach: 07-13

PARTNERZY

Trzebnica24.eu